امکانات Java Script


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



در این قسمت از آموزش جاوا اسکریپت ، امکانات Java Script را برای شما بیان می کنیم . همانطور که در مقاله خصوصیات مهم Java Script گفته شد زبان جاوا اسکریپت به برنامه نویسان در طراحی سایت یک ابزار برنامه نویسی ساده و کارا محسوب می شود همچنین جاوا اسکریپت به رویدادهای مختلف در صفحه واکنش نشان می دهد به عبارتی می توان یک تابع جاوا اسکریپت را تعریف کرده و با یک کلیک اجرا آن دستور اجرا می شود .

امکانات جاوا اسکریپت

استفاده از جاوا اسکریپت در طراحی سایت ، می تواند اطلاعات و دستورات وارده را کنترل کند و در صورت صحیح بودن آن ها را به سرور منتقل کند انجام این کار امکان ارسال اطلاعات غلط به سرور را کم می کند و باعث کاهش ترافیک می شود همچنین این زبان می تواند انواع کادرهای اخطار،تایید و دریافت ورودی را به کاربر نشان دهد .
جاوا اسکریپت می تواند نوع و نسخه مرورگر مورد استفاده کاربر را بخواند و براساس مرورگرخاص تنظیمات و صفحات ویژه ای را بارگذاری کند .جاوا اسکریپت  توانایی خواندن و نوشتن اطلاعات مورد نیاز مرورگر را بر روی کامپیوتر بازدید کننده صفحه را داراست ، که در اصطلاح به این کار ایجاد و خواندن Cookie می گویند .





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش بهینه سازی سایت و آدرس seositedesign4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com